20 januari 2009

Hemma igen...

Nu är vi hemma igen efter att ha varit på mässa sen i onsdags. Tidigt packade Anna o jag bilen full med grejer och drog till Formex för att bygga upp våran monter blev väldigt nöjd med resultatet det kommer bilder senare. Åhh vad roligt det har varit jättemånga nya kunder och alla gamla som kom för att titta på de nyinkomna, alla Annas bloggkompisar som tittade förbi roligt att få ett ansikte jag är ju fortfarande så ny i bloggvärlden men jag tar mig.Det fanns sååå mycket fint på mässan och Anna har tagit in mycke fint till våren, Melmellis urtjusiga vår kollektion jag vill ha allt för att inte tala om Calous nya träskor och de häftiga smyckena som kommer jag superlängtar ...Nu måste jag skynda mig annars hinner jag inte till jobbet vi hörs kramar A-M...

4 kommentarer:

Hos Syster Olga sa...

Kikar in och säger Hej hittade dig via länken på Annas blogg.Kul att du oxå har börjat blogga.
Jag är rätt ny i blogg världen oxå.
Vad spännande med mässa och allt det där.Jätte mysig monter ni hade.
Ska komma in någon dag och kika på era nyheter,så kul att komma till butiken,guuud vad jag trivs därinne,kan gå där i timmar.
Nu köpte jag äntligen de fina vita längderna med brodyr upptill,blev jättenöjd..finns med på min blogg om du vill titta...hihi

Ha det bra !

Outi

Majas mammelucker sa...

Hej Ann-marie!
Hoppas ni hade det bra på
söndagen.. det var sååå kul att få hälsa på Anna och dig.
Hoppas du får en skön helg och njut om du är ledig.
Här bakas det för fullt ..mannen fyller år så vi ska ha lite kalas på söndag för släkten det blir trevligt.Sköt om dig och hade gott!
Kramar Maria

Thesèse sa...

Hej! Jag OM jag är ute o går så kommer jag gärna förbi till ett trivsams o bebott hem.. Som min sambo brukar säga när jag går o puffar kuddar när vi ska få besök...- Vi bor inte i ett skylltfönster :). Var in i butiken för att säga hej men det va adam som vanligt som stog där.Lycka till med tygletandet. Jag sydde en lampkjol idag av mammas gamla kjol.. hihi Kram

Unknown sa...

Hej Ann-Marie,

Roligt att se dig på mässan.

Men vi sess väl snart igen hoppas jag.

Jättefin monter Ni hade på mässan.

Tänk så mycket fint det var där, jag blev alldeles sjuk

Ha det gott
Kramisar
Jeanette