04 januari 2009

Våren på väg


Hej nu är det nytt år tänk 2009 redan så fort det går jag tycker det var som igår man tog fram allt det röda och gjorde jul men ojj så skönt det är att få ta bort det och göra om lite igen.Har varit ledig en del men livet går ju i 100km vi har hunnit fira Maja o Klaras 15-årsdag med tjejmiddag 17 tjejer blev det så det blev till att rymma fältet ett tag. 2st fotbollscuper oxå med guld hem i bagaget från Örebro men åkte ut i semin i Stockholm. Filip är precis hemkommen från innebandycup i Göteborg åkte ut i åttondelsfinalen, så det har inte bara varit jul och ledigt..Nu stundar mycket jobb Anna har gjort om i butiken och nu kommer ju mässan med full fart kul och se vad den bjuder på alltid lika kul med mässor tycker jag..Nu börjar det äntligen att bli ljusare om dagarna hoppas bara att våren kommer fort och att det blir varmt o skönt..1st vinterbild och 1st med försmak av våren lite krokusar i kruka på köksbordet titta o njut...Anna har hjälpt mig m med bloggen så nu hoppas jag att det kommer att bli bättre med bloggandet vi ses o hörs kram A-M...

6 kommentarer:

Tina sa...

Hej A-M...vad roligt att du äntligen har tagit tag i bloggen!
Ja som du förstår så har man lite att stå i just nu och fixa här hemma....jag får närmare till er butik sen så då kan jag besöka er nästan varje dag...:-) Kram Tina

Thesèse sa...

Hej på dig!!

Du kikar ju hos mig så då kikar jag n hos dig... och DU! Du har det väldigt fint på trappen:) Vi ses snart nu när ni börjar få in nytt..Jag har min första fattiga v som arb.lös men jag pysslar för att hålla humöret uppe. Tänk positivt var dag! kram

Majas mammelucker sa...

Hej A-M vad kul att du börjat blogga..det ger en mersmak...
och massor av ideer...
jaa nu får det gärna bli lite varmt och skönt ..nu har jag frysit nog...vi syns på mässan..
Fina bilder du visar..härligt med sommar hus på öland..inte helt fel...
Hade gott!!
Kram Maria

Thesèse sa...

Jag hjälper dig gärna att sy! Åh så kul. Det är bara att ringa, maila.. eller skrika. 0702-143251

Annas Vita Hjärtan sa...

hej hopp!

Vilka vackra bilder...hihi...måste vara ett geni bakom kameran ju!

Kul att du äntligen kommit i gång nu!

Vi ses på jobbet i morgon, har massor att berätta från inköpsresan i dag!

Kramis Anna

Lilla Trollbacken sa...

Hej på dej!
vad kul att se din blogg. Du är ju riktigt duktigt. Vilken underbar kruka du har med krokusar i, helt ljuvligt.
Kommer snart till butiken!
Kram
Gabrielle