05 februari 2009

Tiden går så fort..

Jaha då var det slut på denna vecka nästan, är ledig imorgon för att sen jobba lördag o söndag. Idag har jag varit o skylta i 2fönster hos Hårexperten det är alltid lika roligt för Sussie o Malin som äger salongen blir så glada över resultatet. I morron blir det en tur på stan måste fixa det sista lilla till festen som är den 14:e ska bli väldigt roligt..Jag ska försöka mig på att fixa en bild på festklänningen, ha nu en skön helg till alla som besöker min blogg sköt om er kram från mig A-M..

4 kommentarer:

Thesèse sa...

hej på dig! jag är fortfarande kvar.. Åker hem någon gång på lördag. Det har hunnit bli en morgonrocks ängel, ett kuddfodral o så har jag gjort klart kossan jag började på innan jag åkte.. Jag kikar in på jobbet nå i veckan :) kram

Thesèse sa...

Åh hoppas du inte blir sjuk nu. Håll dig frisk.. Jag som hade tänkt att komma o häls på dig i butiken i morgon men då jobbar väl inte du utan adam.. som vanligt. Kram o krya på dig!

Lilla Trollbacken sa...

Hej A-M!
Hoppas du klarar dej från förkylning. Inte roligt ska jag säga!.
Ja du, tänk att man kan glömma bort att man har ett sånt fönster. Har kanske för mycket saker kanske hihi!
Hoppas vi ses snart.
Kram
Gabrielle

Thesèse sa...

hej! som du märkte kom jag aldrig förbi. va o kollade på ebbas handbollmatcher med start 9. sen dog mitt bilbatteri. var tvungen att fixa m pappa så vi kunde inhandla ett nytt o det passade inte riktigt så han fick fila o fixa lite. 16.30 tror jag att vi skiljdes åt.. å då e ju inte ni öppna. typiskt. Bättre lycka denna vecka. kram