21 november 2009

Rena Julaftonen....

Tänk som vi har väntat på varor och sååå äntligen kommer de...Naturligtvis allt på en gång det är sååå mycket paketöppning såå jisses..Nu är butiken proppfull med nya saker vi packar upp så fort vi hinner och mera saker är på gång nya klädesmärken o lite annat smått och gott.. Precis när jag skulle gå hem igår kom en stor låda från Diddis smycken ska bli spännande att öppna den idag för idag är det Anna o jag som jobbar så go vänner o kunder ni är så välkomna till vår fullproppade butik kramar A-M..

8 kommentarer:

Thesèse sa...

Hej vännnen! Ni har såå mkt finr just nu så att jag blir alldeles kollrig i huvudet.. Man vill ju ha allt.. men det vill inte plånboken. hahha.
Jag såg flickan som lekte med elden i dag i min ensamhet.. lite läskigt. Men vad bra den var! tyckte inte alls den kändes som 2,5 h. Vi ses snart igen.. nu när jag har all tid i världen.. Kolla in på min sida vad jag hitade i oaooas garage! Kram T

Thesèse sa...

pappas garage ska det stå.. lite trött hahha

Tina sa...

Hej vännen. Hoppas er Jul har varit mysig! Ha en riktigt GOD FORTSÄTTNING. Kram Tina

Majas mammelucker sa...

Hej vännen !!
hoppas ni haft en underbart skön semester och att du har laddat batterierna ..saknar dig ..vi får träffas när du kommer hem..
Kram Maria

Jonna sa...

Hej Ann-marie!
Tack för att vi fick "låna"
Hampus,när ni var på semester.
Det blev så tomt efter honom när
han åkte hem igen...och vi lånar
honom gärna igen,så fort ni behöver hundvakt...jag har tagit jätte mycket kort på honom under tiden han har varit här hos oss...när han är med i stallet på dagarna,går på promenad,när han och penny leker...
Jag kommer lägga upp dom på våran hemsida,så du kan gå in där och kika på vad hampus har haft för sig
under tiden han har varit här hos oss...
ha det så jätte bra,och tusen tack för present kortet,jag kommer in
till butiken så fort jag har vägarna förbi...och shoppar loss.
kramar Jonna
hemsida: Stall Jan-åke Hoas

En Sann Ölandsvän sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Cc sa...

Jag tror det med. Rätt kruka lite sol och en massa kärlek så skall det gå bra. Hoppas att du får en helg i solen, för det vil jag ha. Kram

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej hopp! Nu var det ganska precis ett år sedan du bloggade! Hallå vakna och lägg ut lite roligt här! <3

Kramis