28 februari 2009

Det fattas möbler!!!

Hej kan inte förstå, nu är sovrummet färdigmålat och då börjar en rolig tid men tung..Flyttar möbler, roterar, flyttar från köket in i vardagsrummet från hallen in i köket och i sovrummet är det nu nästan tomt så närsom på sängen det fattas lite .. Tror inte det kan vara sant jag har hela garaget fullt med grejer men nej det är inget som passar i sovrummet nu.. Törs inte säga något om att åka på loppis då skulle nog de resterande i familjen bara skrika.. Måste nu försöka tänka klart och se vad som kan göras det kommer att bli svårt vi ses o hörs A-M...

16 kommentarer:

Majas mammelucker sa...

Tack själv du härliga vän....
vi är ett glatt och mysigt gäng det är sååååå roligt när vi träffas...vad kul att du börjar bli klar..hoppas du hittar det du söker.Hade gott! jag ser oxå frammot nästa gång vi ska träffas....Hade gott vännen!
Kram Maria

Majas mammelucker sa...

Jaa du det vore ingen dum idee..det vore roligt att få inspiration och fixa till lite...
vi får träffas och ta en fika eller att jag försöker ta mig till dig på jobbet..fast då kan du kanske inte sitta med ro..vi kan höras .Hade bäst vännen!
Kramar Maria

Annas Vita Hjärtan sa...

Det var ju hur fint som helst! Sluta snacka massa goja...hihi

Du är så duktig och har så fint. jag ska skicka fotografen hem till dig!

Pöss Anna

Lilla Trollbacken sa...

Hallå A-M!
Tack för din goa kommentar, det värmer i hjärtat ska du vet!
Vi får se till att träffas igen snart!
Men vad du grejar och fixar hemma! Det kommer säkert att bli så bra så när du blir klar!
Ha en härlig helg!
Kramis Gabrielle

annashusidingtuna sa...

Ska bli kul att få se bilder på det färdiga resultatet!
Kram Anna

Hos Syster Olga sa...

Ja visst är det lustigt,man har grejer och möbler,man vispar och flyttar runt med dem, men ändå saknas nåt...hihi
Läkarmissionen har blivit väldigt populärt, folk är som galna,river i allt, å det roliga är att de är ute efter samma saker som vi oxå...grr !
Du får ta lite bilder så vi får se ditt fina sovrum.

Sköt om dig Outi

Thesèse sa...

hej på dig vännen!
Jaghar haft fullt upp. Tänkte kika in på fredag o njuta..Kram

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej du gosing!

Du får väl följa med mig, nu börjar ju turerna. Måste komma i gång med dem nu. Vi bokar ett datum på jobbet så åker vi.

Vila ut i dag nu så ses vi i morgon!

Pöss Anna

A home far away sa...

Men visst är det så att det ofta saknas "nåt"

Kram Gunilla i Singapore

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!
Det blev ingen tur dit vi hann inte vi fick jaga efter en jeans jacka åt dottern så vi fick åka till skanstull och hämta den så det blev ingen tid till Old Touch för lille mig..men skulle vara roligt att ta en tur med er alla i vårt lilla blogg gäng..det vore kul..kan satsa på det till våren ..men dotra handlade så hon var jätte nöjd..jag köpte mig en jeans kjol och en spets tunika sååå himla fin..snacka om att vi var trötta efter dagens spring.
Hoppas din helg var bra och att lite turer med Anna ska fylla ditt sovrum.Hade bäst vännen!
Kram Maria.

Tina sa...

Hej Vännen
Vad härligt att få göra om! Jag skulle ha sålt det gamla och åkt på loppis direkt...jag hänger med..:-)
Kram Tina

Solsjö - Under en vind sa...

Visst har vi vår här! Snön är nästan borta och isen ger sig nog snart också...har sett att krokusar börjat dyka upp intill en del husväggar, men inte våra egna än...men men det kommer säkert ett bakslag men ny snö, det brukar det göra...

Jag har nu 8 v kvar till förlossning, slutade jobba i fredags. Är nu hemma och njuter, förbereder praktiska saker, bakar, städar och vilar!

Ha det gott, kramar!

Tulipa sa...

Inte alltid alla i familjen förstår loppisbehovet...och att man behöver fylla på ändå liksom....

Ha en fin kväll!

mariette

Majas mammelucker sa...

Hej A-M !
Hör av dig till mamma hon är ensam hela helgen ni skulle kunna ta en fika på stan eller att du åker hem till henne.Anna har mitt mobilnr om du vill ringa och få mammas nr.hem hon skulle bli jätte glad ..jag pratade med henne i går och hon hade såååå tråkigt.Hennes sambo åkte med hockyn redan i torsdags så passa på när hon har tid.Jaa nu måste vi träffas igen jag längtar redan .Ha en bra helg och sköt om dig!
Kram Maria

Thesèse sa...

Men inte ska du ha allt ditt fina i garaget!! Hoppas att det känns bättre idag en sist vi sågs...
jag har fått en beställning som jag drar mig från att göra, jobbigt att plocka fram för att plocka bort snart igen.. ska va klart den 25.

MEN du måste bara kika in till malin på älskar sött, hennes butik. Hon har gjort en alldeles underbar 3kants sjal som jag bara va tvungen att beställa! Så fin!

Kram på din min vän

Thesèse sa...

Du! jag följer gärna med på loppis rundor.. sånt kan man väl inte få för mkt av?! Inte!