14 mars 2009

Vår på Nannys Trapp..

Hej igen, här är det verkligen bloggtorka ingen harmoni i hemmet alls så inga bilder inifrån blir det, men väl lite vår bilder från trappen och verandan.. Tänk att ibland får man inte till de alls med möblering och tillbehör, har nu roterat runt med möblerna igen från vardagsrummet till köket och det är på gång med hallen till sovrummet får se om det blir bättre nu, och så plockar jag ner saker och så upp med lite annat, neej det blev inte bra och så framm med lite annat jaa kanske vi får se måste sitta o titta mig omkring får se om det blir bra.. Annars har det varit lite tungt just nu måste se till att komma till Öland och tanka hjärtat lite tror jag vet inte riktigt när det kan bli men snart hoppas jag..På jobbet är det mycket nu nya varor hela tiden kläder från Melmelli, inredning från Miljögården House Doctor och många andra jätteroligt väntar med spänning på de nya smyckena som är på gång så underbara bara och så lite skor och tunikorska bli kul ..Väntar nu på melodisfestivalens final får se hur det går vi ses A-M..

11 kommentarer:

Thesèse sa...

Hej vännen! du har ju fixat det jätte fint på trappen.. Snart släpper det säkert o du kan släpa ut din vilda inrednings ande. Jag tyckte caroline skulle ha vunnit men den som vann var ok den med. Jag håller på med 2 nya projekt. Har ritat om mönster till en ballerina o en snäll häxa till påsk!
Kram på dig..

Hem ljuva hem sa...

Hej tjejen
Det blev jätte fint på trappan du får insperation idag det är ju så vackert väder solen skiner så vackert nu kommer energin nu är våren på väg
Kram Catarina

Majas mammelucker sa...

Halloj där vännen!
Fler med blogg torka..jag tror våren och värmen måste komma snart så man får tanka lite ny energi..
jag har setat ute hela dagen så man får lite sol på lilla näsan..det känns så skönt har bara slappat idag ska i väg på step upp senare det ska bli skönt..vad vår fint du gjort på trappen..ska köpa lite blommor jag med det lättar upp vinter tråkan...
Ha det bra så får vi se till att träffas snart!
Kramar Maria

Annas Vita Hjärtan sa...

Vad roligt det var i går, det måste göras om snart.

Vad fint det blev på trappen!

Hoppas dagen varit bra sedan jag åkte.
Nu ska jag tillbaka för att se vad det var för roliga saker som dök upp i dag!

Kram Anna

Thesèse sa...

hej på dig!
Jag var med anna idag ute i sala på loppisen där. Det fanns ju jätte mkt fint där. Hon ringde till mig precis när jag gått från butiken. Det va jätte snällt tycker jag, jag behövde verkligen det. och jessica skulle höra om jag kunde börja jobba extra på ica vid henne.. så jag får fart på mitt liv! Hoppas du snart får ro i din möbelyra. kanske får jag komma o titta på fred. är upptagen på förm..

Thesèse sa...

hej! såg först NU att du ringt, när jag skulle ställa in väckarklockan. Jag har haft den i väskan på ljudlös sen jag va o tittade på lägenheten. Var tvungen att ta en vända förbi pappsen för bilen betedde sig väldigt konstigt. Tydligen var ett däck trasigt o vi bytte till sommardäck. Kanske hinner förbi dig på jobbet efter jobb intervjun. Vi ska få till lampkjolarna inom snar framtid! KRAM

Anonym sa...

Hej!

Vad roligt att hitta din blogg! Tack snälla för titten och inspirationen...

/Sara

Thesèse sa...

Ja du... Fina lägenheter finns det..men jag fick nej till ett jobb jag sökt och inser att jag kan verkligen inte flytta för ens jag har en 100% säker ekonomi. Min a- kassa sänks i maj så jag kan inte flytta för ens jag har nå jobb. Undrar hur det går för Jessica. om hon hört sig för något på hennes jobb? Jag har fått beställning på tyllkjolen jag gjorde åt dig nu. Två st vill hon beställa... frågan e bara när.

Kram på dig!

Thesèse sa...

Vad skönt att det äntligen ordnat sig!.Ohh den höll jag ju på att glömma. Det passar ju jätte bra. Max spelar innebandy i v-ås hallen senare. Jag tar med mig ebba, klart jag ska! vi ses där .. åh så kul.
sov gott o kram

Thesèse sa...

Hej! Hittade du nå fint i lördags? Jag var barnvakt för P var på ett viktigt möte. sen hade max innebandymatch... Tänkte kanske ta mig till sala på ons.. Hittade en säng där som e svår att släppa. men jaghar verkligen inte råd med den. kan va kul att kika. För övrigt är det värre än vanligt. orkar inte ens prata om det. Vi kanske ses i v. Kramar Mig!!

Majas mammelucker sa...

Hej A-M!
Öland lät inte helt fel..bra att ha ett ställe och få tanka kraft i från..hoppas du kommer i väg det gör dig gott vännen..
är fortfarande hemma så här blir det lungt.Sköt om dig!
Kramar Maria