02 maj 2009

Heej igen...

Var tar all tid vägen har inte gjort ngt inlägg på länge hinner inte så mycket just nu. Fotbollssäsången har börjat för fullt så nu är det träningar o matcher nästa jämt tycker jag. Maken i familjen har fyllt 50 så det var lite att fixa för honom oxå..Hann inte mer än hem från öland så hamnade kompisen på lasarettet jättedålig men det var ingen infarkt o ingen propp i lungan men urdålig, hon blev hemskickad med magsårmedicin suck man har inte mycket att säga till om inom läkarvården idag,men nu är hon hemma och lite bättre är hon iallafall..Ljuvligt var det på öland fint väder mycket blommor och skööönt ser framemot semestern där ca 5veckor blir det nog i år vi får se, här kommer lite bilder iallafall bilden på trappen är från mitt älskade Öland alltså Nannys Trapp kramar från mig.
Vardagsrummet, hallen,trappen o köket


Köket P.S Jag är inte kompis men min dator just nu den gör inte som jag vill ...

10 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej!

Vad roligt att få se bilder från ditt älskade Öland. Ser inte alls ut som jag föreställt mig, vad lustigt att man får bilder i huvudet. De sååå mysigt ut, förstår att du trivs.

Ses i morgon!

Kram Anna

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!
Men oj vad mysigt ni har det på Öland..kan se oss tjejer där fnittrande med ett glas vin i handen..hihi..
Tycker det är dags att vi tar en träff snart..det var såååå länge sen..hinner kanske ta en fika på stan annars..
Hade gott!
Kramar Maria.

Tina sa...

Åh så mysigt det ser ut vid ditt "smultronställe". Tack snälla än en gång för din mänsliga gps-röst igår! :-) Hoppas att hemresan gick bra. Kramis Tina

Thesèse sa...

Hej vännen! Vad mysigt du har det... just så hade jag föreställt mig diskstället du beskrivit.. Jag är hos mamma denna v och inreder mitt 15kvm jag ska tillbringa mitt liv på tills vidare. Kommer in nästa v då e jag i västerås igen i en v. Slutet på maj flyttar jag helt o hållet till köping. Kram Tess

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman min!

Tack för sällskapet till bloggträffen! Tänk vad vi hittar på när vi är ute på våra små färder, man blir helt matt i kroppen!
Kanske inte så konstig att jag mår som jag mår hihi. I dag mår jag lite bättre iaf, men jag ser inte helt klart och huvudet bultar. Men i morgon kan jag nog jobba igen! Vi ses då!

Kram Anna

Unknown sa...

Hej sötaste du!!

Hoppas att livet leker med dig där uppe och att du hittar på mycket mys!! =)

Såg i dag bland mina kommentarer att du önskade beställa en bok av Anna Ö..har du mailat mig en order oxå eller har jag glömt lilla dig?? =/

I så fall ber jag så hemskt mycket om ursäkt!! Hinner inte kolla igenom mina kommentarer just nu...

Stor kram på dig och ha en härlig helg! kramar Malin

Unknown sa...

Hjälp!! inästa kommentar stog det något om en sjal!!!?? =)

Har du mailat om den..eller är den oxå missad!?? =/

Underbar stuga ni har..skatta er lyckliga!! kramelikram

Majas mammelucker sa...

Tjingeling!!
Ville bara titta in och säga hej
Hade gott vännen!
Kram Maria.

Thesèse sa...

Hej! Är hos mamma. Ska hem en snabbis till västerås imorgon fredag för att köpa en sak till datorn.. den håller oxå på att paja! Fan allt bara går att helvete just nu. Nej jag fick inte jobbet. Den andra fick det, hon utan erfarenhet.. så sjukt! Kommer in imorgon om jag hinner innan du slutar. Kram på dig

Majas mammelucker sa...

Tack vännen för en jätte mysig kväll i går..god mat och trevlit sällskap..Hade gott!
Kram Maria