28 juni 2009

Födelsedag och Semester

Födelsedag igen jag förstår inte att det går så fort. En vacker dörr fick jag av Anna o Adam o Jessica, av maken o tonåringarna en svart klocka med strass och av Sussie ett fint smyckeskrin. Äntligen så börjar semstern oxå. Jag jobbade sista dagen idag så nu väntar 5veckor ledighet ska bli jätteskönt fast jag älskar mitt jobb men lite nytänk är aldrig fel. Hoppas att värmen håller i sig ett par veckor. Här kommer en bild på dörren och från rostiga hörnan på framsidan sen ville inte kameran längre så det blir fler bilder på presenterna senare många kramar A-M..

Dörren

Rostiga Hörnan






3 kommentarer:

Thesèse sa...

Vad fint du har gjort!!! Denna vecka är jag i köping. pendlar för jag jobbar bara 3st dagar. o bor kvar på fredag i västerås. Jag vill ju kolla in bilarna som jag tycker är så fina. Ska kamma håret, måla munen röd o sätta mig o le så mkt jag kan. Kanske kan man få köra en. Har ju bara haft mitt körkort i ett år så jag har ju aldrig kunnat ta chansen innan! många kramar

Annas Vita Hjärtan sa...

Hihi ja det är bra att du älskar ditt jobb! Men om sagt att få vara i från ett tag är bra för inspirationen, och den vet du ju att du kommer behöva framöver.

Vilket väder att ha semester i föresten, helt toppen ju! Ingen förtjänar det mer än er!

Fast jag kommer allt o sakna er!

Kram Anna

Tina sa...

Nej men....du har fyllt år. Ett stort GRATTIS från mig... Kramis Tina