06 juli 2009

Lite shopping...

Igår blev det en tur till Stockholm, nästan allt var öppet men inte mina inrednigsaffärer. Så det blev till att titta i andra sorters butiker men det går ju bra det med. Tog mig upp till Gamla stan och råkade ramla på en Ewa i Walla butik sååå mycket underbart maken bara sucka, provade en hel del men fastnade till slut för en svart underbar klänning jag hade kunnt köpt hur mycket som helst men får hoppas att nästa gång jag kommer att det är lite mera rea på sakerna då. Annars har ju jag o familjen nu äntligen semester Gothia Cup väntar o Grekland oxå, vädret är ju inte det bästa just nu så vi får se sköt om er kram A-M..

2 kommentarer:

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!
Super fin klänning..jaa visst har eva mycket fint..men hoppas vi får ett roligt äventyr i morgon..jag längtar sååååå.
Kramar Maria

Annas Vita Hjärtan sa...

Åh var det den du köpte? Super fin är den!

Tack för idag, det behövde jag!

Massor med kramar Anna