21 september 2009

Åter...

Imorgon är det höstdagjämningen, inte klokt vad tiden rusar iväg. Själv har jag inte varit inspirerad till att blogga något, jag fattar inte hur hinner alla skriva så ljuvligt och fota så många vackra bilder, har försökt men när jag laddar ner bilderna så kan man inte lägga ut dessa bara det är ju ingenting att se så bilder blir det inga idag. Det är full fart på jobbet händer mycket, nya varor på väg in ett nytt klädesmärke ISAY hur ljuvligt som helst och till bra priser. Hemma rullar allt i högsta fart gymnasiet för tonåringarna och massor med fotboll o innebandy. Hade tänkt mig Öland men det gick som vanligt inte upptaget av andra men jag börjar bli van nu efter 15år ska bli skönt när det är reglerat så man kan planera sätta in toalett och göra om, bygga till o.s.v. Njut nu av höstens vackra färger tills vi hörs igen kram A-M....

6 kommentarer:

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!!
Jaa det känns som livet snurrar för fort nu ..sonen fyller 18 år till helgen ..det ska städas göras mat ,bakas och allt där till..
åka bort med jobbet till sundbyholms slott på konferans onsdag till torsdag men det ska bli jätte roligt.
vi måste få ihop det och hinna prata och dricka lite vin tillsammans.....
Hade gott och hälsa familjen.
Kramar Maria

Isabella sa...

Hej!
Såg din kommentar hos Jeanettes hus angående länken. Jag har samma sak och har även sett att länkningen inte blir korrekt hos andra.
Tror att det kan vara ngt i stilmallarna eller ngt annat som spökar. Men du har nog inte gjort fel.
Jag var på Jeanettes utförsäljning och det var massor fina saker, gick runt i en evighet. Läs gärna mitt inlägg om det om du vill veta mer.
Sköt om dig,

Isabella

Thesèse sa...

hej vännen! SÅÅÅ nära men ändå så långt borta.... Hoppas jag får en ledig tid snart :)

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Hoppas du känner dig bättre snart, saknar dig här!

Tänker på dig!

Kram Anna

Majas mammelucker sa...

Hallojsan!!
Jaa en tjejfest vore inte fel..
vi hade jätte mysigt.Synd att tiden går sååå fort bara..
Hoppas du känner dig bättre och att du snart är på gång igen.
Hade gott!
Kramar Maria.marsojrf

Lilla Trollbacken sa...

Hej Ann-Marie!
Jag hörde av Maria att du inte mår så bra just nu. Du måste lova att du tar väl hand om dej, så att det inte blir värre. Släpp alla måsten. Skaffa en bra bok och kura i hop dej i soffan och tänk bara på dej!
Kramar
Gabrielle