09 juli 2009

Regnet det bara öser ner....

Tänk att det kan finnas så mycket regn, jag fattar inte att alla lågtryck ska läggas sig över sverige urtråkigt. Men här hemma målas det om. Äntligen så har hallen och vardagsrummet blivit ommålat såååå sköööönt. Klara säger: jag som tyckte det var vitt förut men jisses det var ju gulbrunt kan det vara en sån skillnad? vad bra det blir kan jag få så i mitt rum oxå??? I tisdags var ju jag , Anna, Maria och mamma Ulla en tur runt i Arboga, så insperarnde och en hel del inhandlades av oss, såååå trevligt och kul det ska snart göras om igen får se vart bilen ställer sin kosa då..Nu till helgen ska jag försöka ta mig ner till Öland några dagar semestern där blev inte som vi tänkt oss som vanligt, man ska inte dela hus med släkten det är bara en massa problem det bästa är att ha varsitt ställe att åka till ...sköt om er kram A-M..

7 kommentarer:

Majas mammelucker sa...

Halloj vännen!
Jaa visst hade vi mysigt ..det är såååå kul när man är likasinnade och vill till samma ställe..
Jag tyckte det var vitt förut..men vilken skillnad det blir.. helt nya rum..sen är det bara att ge sig på skåpet..om du inte redan gjort det ....
ha en mysig resa till öland och andas in ölands luften och njut ordentligt.
Hörs när du kommer hem.
Kramar Maria

Lilla Trollbacken sa...

Hej Ann-Marie!
Tack för gratulationen. Vad trevligt ni verkar ha haft på er lilla tur runt Arboga! Nästa gång ska jag med absolut!
Ha det bäst vännen!
Kram'
Gabrielle

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Saknar dig, skynda dig hem nu!

Kram

Thesèse sa...

Hej hur är det med dig. Saknar dig! Snart flyttar jag.. åh.. kram

Thesèse sa...

Hej igen.. glömde ju skriva att jag får nyckeln den 8 sept. men stor lasset hoppas jag går av stapeln den 12 sept! Åker direkt den 8e när jag fått nyckeln o börjar att måla om till vitt. Hittade 10 liter vit färg för 169 på byggmax..

Thesèse sa...

Hej vännen! Nu är du på formex o myser! Lite avis... Tänkte oxå starta en inredningsblogg.. nu när jag snart får något att inreda :) Vi måste verkligen ses snart! Kram

Mjuka sa...

Här regnar det och regnar, vår trädgård är en riktig leråker. Ha en fin kväll
kram Malin